۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
با امضا شهرداران بندرانزلی ویزد
تفاهم نامه خواهرخواندگی بندر انزلی و یزد
‌به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی ؛ صبح شنبه 27 آبان آیین تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرداری های بندرانزلی و یزد با حضوران شهرداران ، رئیس و اعضا شورای اسلامی دو شهر در ساختمان عمارت شهرداری بندرانزلی برگزار شد .

مهندس وحید پورحضرت شهردار بندرانزلی در ابتدا ضمن ابراز خشنودی از همکاری بخش خصوصی در ایجاد ارتباط فی ما بین دو شهر یزد و انزلی گفت:  بندرانزلی از دیرباز شهر اولین‌ها بوده و بیش از یک قرن است که شهرداری در آن تاسیس گردیده و به لحاظ جغرافیای سیاسی حلقه اتصال با آسیای میانه می‌باشد و همین مهم بستر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را فراهم می‌کند .
پورحضرت در ادامه افزود :  ما امروز در این جمع حاضر شدیم تا از قابلیت‌های موجود انزلی در حوزه‌های گردشگری،  فرهنگی ، اقتصادی ، تاریخی با ایجاد حلقه اتصال با شهر یزد و استفاده از ظرفیت‌های مشابه موجود با همت شورا در حوزه‌های مختلف امور زیربنایی با تبادل اطلاعات و تجارب و به اشتراک گذاری داده‌ها و منابع در مسیر رشد همه جانبه شهر گامی بزرگ برداریم .

شعبان جعفری رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی ، در خصوص شهر انزلی اطلاعاتی از جمعیت شهری و روستایی. ، امکانات جغرافیایی انزلی ، دریا و تالاب ، بنادر و شیلات ، ظرفیت های ورزشی در زمینه ی قایقرانی و فوتبال و اینکه انزلی از دیرباز  دروازه اروپا بوده و کریدور شمال و جنوب محسوب می شود ،  ارائه داد.
سپس در ادامه در خصوص مهمان نوازی مردمان انزلی با اشاره به پذیرا بودن جنگ زده های هم وطن و غیر وطنی ، چون لهستان  ، گفت که انزلی با آغوش باز پذیرای این خواهرخواندگی است.

جعفری در ادامه گفت: تضاد جغرافیایی یزد و انزلی،کویر و ساحل با بسترسازی مدیریت شهری خود از اتفاق های خوب گردشگری خواهد بود .
تاریخ:
1402/08/28
تعداد بازدید:
945
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal